Bazı arkadaşlar forumda başka sektörlerden gelene arkadaşları taşlıyorlar ama unutuyorlar ki özel sektörde 1 firma tek işle meşgul olamayabilir ve bir çok ortaklı firma alt yapısı da olabilir

forumdaki moderatörler bölümde açılan konuları hakkaniyetli onaylıyorlar bunu gayet iyi biliyorum firmanın faaliyet alanını incelemeden konuları onaylamıyorlar.

ek bir rütbe - tag açılmasına gerek yok.

ayrıca 1 firma 1den çok websitesi üzerinde kurumsal kimliğini kullanabilir ve kullandıkları isimler çok önemli değil sonuç odaklı kurumsal kimlikleri bellidir.

isterse 10 tane site üzerinde kendi kurumsal kimliğini kullanabilir ömer bey, farklı arkadaşların bunu suistimal etmesi internet ortamının saçmalığından öte değil araştırmadan ürün almasınlar.