Forumda kendisini firma zannedip başkalarına ait vergiler ( Farklı sektör ) kullanan o kadar çok kişi var ki. Bunları nasıl temizleyecez :=)

Arada bir Fatura denetimi yapılsa ne kadar güzel olucak.