Bu devrde sıfır almak kadar manıktsız bir hamle olamaz kesinlikle sıfır alayım demeyin
hocam motorsiklet zevk işidir.

kendim motorsiklet alip satıyorum. 1000 km motorda 2 cmlik cizik var diye 10 kisi gelip motoru almadan dönüyor

büyük cc motorlarda bu böyle
son başıma gelen xmax 400 lük sattım eksozda cizik vardı 3500 kmde motor adam eksozu degistirtti bana elimde duruyor eksozu