kurumsal sitelerden alın derim. yani mesela ben bir ara aynı sorunu yaşadım sitede aşırı cpu tüketimi oluyordu. sitem iyibirhosttaydı adamlar kendileri yardımcı oldu. yani ne bileyim bazı firmalar böyle yaptığında insanı deli ediyolar. mesela bir ara veridyen ilede çalıştım oda baya başarılıydı. hiç bu güne kadar kurumsal gözükmeyen sitelerden host almadım. sonra başa bella oluyor. hem para gidiyor hemde alay eder gibi sorun yokken sorun çıakrtıyolar. bu yüzden kurumsal siteler biraz pahalı olsa dahi hakkını veriyolar