Merhabalar,

Eleştirileriniz için teşekkür ederiz.
Şu an Blogger'da kalmaya devam edeceğiz.

Ancak mobil uyumluluk konusunda herkes haklı görünüyor.
Eleştiri yapan herkese teşekkür etmek istiyorum tekrardan.