Farklı bir bakış açısı. Şahsen ben katılıyorum. Kısaca diyor ki : Bankalar zor durumda. Parasız kaldı. Vatandaşın parasına çöküyor

Mantıklı..

Yaıznın hepsini okuyun bence.

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarl...sladi-2694182/