Merhabalar,
An itibariyle heyecandan uyuyamamaktayim. Öğleden sonra bankaya gidip kredi başvurusunda bulunacam. Uykum gelmemeye devam ederse bu süreç ertesi güne kalabilir. Benim aklımda bazı sorular var bilen ve cevaplayan kisilere şimdiden teşekkürler
1- 2.El motorsiklete kredi çıkar mi? (Motorsiklet değeri 12.000 ve 2017 model)
2- Sigortam 2. ayını tamamlamis durumda 3. ay olması şart mi? (Asgari ücretli calisanim)
3- Eğer 3. ay olması şart ise motora rehin koyuyorlar sanırım bu nedenle kredi verirler mi?
4- Bu kredinin tamamini mi yoksa %60, %70 gibi bir tutarina mi kredi cikar
Not: 1 yıldır kredi karti kullanıyorum ve her ay 1.000 TL limitimin tamamini kullanip düzenli bir şekilde ödedim. Şuan ki kredi notum 1200