Genelde Askerler yapıyor hocam sivil memur varsa oda çok çok azdır. 2000 li yılların başında böyleydi şimdi sistemlerini değiştirdilermi bilmiyorum.
Asker ancak evrak getirir götürür nereden çıkarıyorsunuz bunları asker ne anlar koskoca mevzuattan, herşeye sivil memurlar bakar hazırlar, en son formaliteden şube komutanı onaylar.