Merhabalar arkadaşlar, daha önce instampro kullandım 6 ay. Şimdi de instafly kullanmak istiyorum.
İkisi arasında çok fark diyeni de var, hiç fark yok diyeni de.
Lisans sahibi ya da elinde olan ve devretmek isteyen varsa iletişime geçebilir mi? Kalan kullanım süresi ve ücret bilgisini PM ile gönderebilirsiniz.
Instafly sahibini de size zahmet tanıyan varsa etiketlerse çok sevirinim.

Teşekkürler.