Hocam minimalizm, basitlik iyi güzel de siteler sanki lise ödevlerinde verilen div'lerle oluşturulan basit siteler gibi duruyor. Yine bu temelden ilerleyip küçük eklemelerle daha responsive görünümler elde edebilirsiniz. Bir de sitelerdeki buton işleriyle kim uğraşıyor bilmiyorum ama fazla bevel & emboss efektleri artık hiç hoş durmuyor. Emeklerinize saygım sonsuz, günümüze biraz daha yakın scriptler & temalar oluşturmanızı tavsiye ederim.
İyi çalışmalar.