Merhaba Arkadaşlar,
Öncelikle belirtmeliyim ki, tüm yorumları okuyorum. Çok teşekkürler.
Ancak şunu hatırlatmakta da fayda görüyorum.
Biz sadece bu tema ile hedeflediğimiz istatistiklere çoktan ulaştık zaten.
Hedeflerimiz ise asla küçük değildir. 10 senedir proje geliştiriyoruz.
Yani bu tema mobil uyumlu olmasa bile, istatistiklerimiz sağlıklı durumdadır.
Ancak ben yine de temamız hk. uzmanların görüşlerini okumak istedim...
Ne olursa olsun, yapıcı eleştirileriniz için teşekkür etmek isterim.
Sizlerin eleştirileri ile temamızı geliştirmeye devam edeceğiz.
Domainlerimiz ve temamız hk. yorum yapan herkese müteşekkirim.
Sağlık sizlerle birlikte olsun.
Çok sağ olun,