Bende katılmak istiyorum yalnız yanlış anlamazsanız bir soru sormak istiyorum...
Parayı siz peşin alıp neden sonra ödüyorsunuz acaba ?
Yani reklam anlaşmasını yapıp %25 Payınızı aldıktan sonra parayı ödeseniz daha iyi olmazmı ?
Dediğim gibi yanlış anlamayın, sormamın sebebi güvensizlik falan değil sadece merak ettim...