SirinShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum ben youtube da kullandığım adsense yi sitelerime kullanıyorum pek bir fark yok ayrı ayrı olmasından ise tek hesapta olması daha güzel.
ben de öyle düşünüyorum ama uzun bir zamandan beri tek haneli kuruş sayıyorum.