slymn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok sevdigim bir abim hep şöyle söyler: Akıl egodan üstündür.
Size düzgünce bi pm attım gelen cevap çok küçümsercesine bi cevaptı. üzgünüm sizinde korumanız boş.
Bypass etmek 2 dakika sürmedi..

üzdün kardeş adamın hayalleri yıkılacak.