Bilmiyorum uğraşır mısınız ama daha önce L7 koruması satın aldığım tüm yerlerde şöyle bir sorun yaşanıyordu ;
Forum scriptim Xenforo , bir mesaj yazıldığında , yeni mesaj CTRL+F5 yapılmadan gözükmüyordu anasayfada.
Bildirim geliyordu , bildirimi okuyordun ama CTRL+F5 yapmadan silinmiyordu bildirim uyarısı.
Google'dan gelenlerde css sorunları vs oluşuyordu. Site yarım yamalak açılıyordu.
Xenforo forum kurup bunları deneyebilirseniz , bir daha saldırı aldığımda sizden hizmet alabilirim.
Cache ve eklenti ile alakalı o sorun hocam, büyük ihtimalle.