Gencoglan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mesela sifirdan ogretebilirsiniz insanlara. C# da 2 icerik var ve alaninda uzman kisilerin arastiracagi turden. 'Hello world' ile baslayabilirsiniz. Pyhton, Java gibi dillere hakim iseniz her gun birine icerik girebilirsiniz. Onun dışında tema vs. güzel.
Umarim emeklerinizin karsiligini alirsiniz.
Görüşleriniz için teşekkürler.
C# dilinde aslında başlarda sıfırdan başlamayı düşündüm ancak microsoftun kendi sitesi acikakademi. com kendi dili olan c# dilinde zaten sıfırdan orta seviyeye kadar eğitim veriyor. Ben de orada olmayan bilgileri eklemeye karar verdim. Boşuna kürek çekmek istemedim. Java ve Python dilini hiç bilmiyorum.
Diğer kategorilerde sıfırdan başladım. Eğer sonralara doğru ekonomim el verirse diğer dillerde eğitimleri ücretli olarak ekletmeyi düşünüyorum.