Bedelliye de başvursan seni kesinlikle muayeneye alıyorlar zaten. Eğer askerlik yapmaya elverişsiz isen, muaf alır ve ödemiş olduğun parayı geri alabilirsin. Yani benim arkadaşlarım bedelli parasını ödediler ve muayeneye girdiler. Parayla bedelli yapıyorsun diye seni muayene yapmamaları saçmalık, bir rahatsızlığının olduğunu ve bunun askerlik için ne derece önem taşıdığını sen belirleyemezsin sonuçta. Sizi yönlendiren görevlinin bir hatası olabilir, askeriyeye giderek tekrar danışın.