Aslında imagaza ilgimi çekti benimde bir süredir takipteyim orayı + yönlerini ve - yönlerini söyler misiniz? Bir de hangi paketten aldınız işiniz görülüyor mu ?
kobi paketini aldım.diğer paketlerle arasında 1 2 modül ve özel tasarım farkı var.İdeasoft'tan çokta kaliteli ve şık. Çok derin incelendiğinde hatalar çıkabiliyor. Onu da düzeltiyorlar. Sunucuyu da yormuyor. Tavsiye ederim