Hocam %20 çok bir şey değil bildiğim kadarıyla, askerliğe engel bir durum yok.

Ama siz yine de askerlik şubesine gidip bu durumu danışın tabi. hem bedelli parasından kurtulur, hem de dediğiniz gibi sağlığınızı riske atmamış olursunuz.