Bende 2.5 yıldır Turknet kullanıyorum. Gayet t memnunum. Müşteri hizmetlerinin olmaması kötü bir şey değil. Ticket atabiliyorsun veya otomatik arıza kaydı bırakabiliyorsun. Canlı hizmet olunca zaten yaptıkları tek şey modemi aç kapat vb. değil mi?
Hız vb. konusuna gelirsek kendi altyapılarının olmadığı bölgede zaten tt altyapısı kullandıkları için aynı hızı alabilirsin. Tt kaynaklı arızalar ise tt den kaynaklı gecikmeler oluyor genelde, pek önemsemiyorlar çünkü.
Yani kısacası öneririm.
Eğer kayıt işlemlerini tamamlamadıysanız referansı ile başvuru yapıp 1 ay sen 1 ay ben bedava kullanabiliriz

İstersen P. M. atabilirsin.