Merhabalar Ankara'da doğa yürüyüşüne çıkmak istiyorum gözüme Çubuk Karagöl kestirdim.Araştırdığım kadarıyla güzel bir yer ama kafamda bazı sorular var.Kafamı dinlemek ve herşeyden uzaklaşmak için güzel bir etkinlik olacaktır.
1- Hafa içi mi gitsem daha sakin olur ?
2- Daha önce buraya gidenler var mı ?Fikirleriniz nelerdir ?
3- En önemli olanlardan biri aracım yok iki seçeneğim var.
İlki bunu düzenleyen tur şirketi bulup gideceğim.
Diğeri Mahalleden Çubuk araçları çıkıyor.Çubuk böyle gidip oradan Buraya ulaşma ve etkinliğime başlamak.
Çubukta oturan üyeler varsa buraya ulaşma hakkında bilgi verebilir mi ?
Ayrıca yanıma ek çamaşır,yiyecekler ( haşlanmış tavuk eti vb ) su vs çantama koyup uzunca yürümeyi hedefliyorum.Önerisi vs olan var mı ? Tek gideceğim gelmek isteyen hiç bir arkadaşım olmadı :