HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netspeed kullanıcısı olduğunuz için sormak istedim.

1. Daha önce hangi internet sağlayıcısını kullanıyordunuz?
2. Daha önce kaç MB Download ve Upload hızı alıyordunuz ve şuan ki Netspeed ile kaç MB UP/Down alıyorsunuz?
3. Hattınız nedir? (FİBER/ADSL/VDSL/VDSL2 mi)
1. Türktelekom
2. 8 mb almam gerekirken 3 mb indirme alıyordum. sürekli 3 e çekiyorlardı arayıp yükselttiriyordum. Şuan 6 mb alıyorum.
3. ADSL