HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netspeed kullanıcısı olduğunuz için sormak istedim.

1. Daha önce hangi internet sağlayıcısını kullanıyordunuz?
2. Daha önce kaç MB Download ve Upload hızı alıyordunuz ve şuan ki Netspeed ile kaç MB UP/Down alıyorsunuz?
3. Hattınız nedir? (FİBER/ADSL/VDSL/VDSL2 mi)
- 15 Yıldan fazla TurkTelekom kullamdım, NetSpeed' e taşıma yaptım. Sözleşmeden başka hiçbirşeye karışmıyorsunuz.
- Daha önceki hızım aynıydı, değişen birşey olmadı
- ADSL işimi gördüğü için VDSL almadım.

Netspeed Kullanıcıları ve Yardımlaşma Sayfası Facebook

https://www.facebook.com/groups/5607...target&fref=nf