aylık 2-3 k için 7 gün 15 saat çalışacaksın hocam çalışmaktan kasıt dülkanda duracaksın. 10 yıl felan yaptık çok zor ne ölüne ne dirine gidebilirsin, sosyal hayat yok, tarihi geçen ürün dertleri, ekmekçinin yoğurtçunun iade alırken suratları, grlen bazı cins müşteriler vs... vs...
site kaç.konut bilmiyorum ama artık miklet en ufak şeyi bile bim, a101 vs yerlerden alıyorlar.
tek güzrl nokyası site içinde evlere servis dersen o şekilde kazanç artabilir şuan yapılmıyorsa..
onun dışında misal gazete biz satarken posta 50kuruştu bize gelişi 42krş felandı yanlış hatırlamıyorsam, çikolata vs kar marjlatı çok düşük. en yüksek kar temizlik malzemesinde olur onuda sen almaları zor..
iş vergi levhası felan da çıkarınca şuan güncel fiyatları bilmiyorum ama günlük 20tl lik fiş bile kesseniz size aylık, 6 aylık ve yılbaşında baya bir masraf çıkarıyor muhasebeci ha bide muhasebeci oarası var.
BENCE aylık 2-3K için değmez.
hakkınızda hayırlısı olsun.