Hangi tarifeyi kullanıyorsunuz hocam netspeed de türknet kullanıyorum fiyatları uygun gibi geldi netspeed in aktivasyon bedeli falan alıyorlar mı ?
Bölgede sadece adsl olduğu için speed plus kullanıyorum. 6 ay kalma sözü verirsen almıyorlar ücret. İstemezsende 60 Tl ücreti var.