Hangi tarifeyi kullanıyorsunuz hocam netspeed de türknet kullanıyorum fiyatları uygun gibi geldi netspeed in aktivasyon bedeli falan alıyorlar mı ?
Hocam sabit telefon şartı yok, aktivasyon 60 TL ama 6 ay içinde iptal ettirmem derseniz onuda almıyorlar. Ben 15 yıllık TurkTelekomdan sonra NetSpeed' e geçtim. Yaklaşık 8 aydır kullanıyorum daha 1 defa arıza için adamları aramadım

40 TL' ye 16 Mbit 75 AKK