Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hattınızı sakım kapatmayın. Netspeede geçtik biz. Numara taşıma gibi eğer kapatırsanız port yok vs diyebilirler.
Hattımı kapatmadımda artık bir yere taşımam gerekiyor aknsiz bir firma arıyorum ama hep soru işaretleri var firmalarda cok kararsız kaldım.