KiJiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Haftadır Netspeed kullanıyorum. Türktelekomdan geçiş yaptım. İnternetim hiç kesilmeden geçiş yaptık ve problem yok şuana kadar.
Hangi tarifeyi kullanıyorsunuz hocam netspeed de türknet kullanıyorum fiyatları uygun gibi geldi netspeed in aktivasyon bedeli falan alıyorlar mı ?