Bayadır kullanıyorum 2 yılı geçti sanırım. Müşteri hizmetleri direk olarak yok diyebilirim ticket açıyorsun anladığım kadarıyla onlarda ttelekom elemanlarına paslıyor. internet stabil sorunsuz tabi lokasyona göre mutlaka farklılıklar oluşacaktır.uğraşırım diyorsanız ilk başlarda biraz uğraştırır sonra rahat edersiniz. ben bugüne kadar geçen yaz 1 gece sadece bir kesinti yaşadım 1 kerede geçtiğimiz hafta genel bir pingler de ve hızda sorun vardı onun dışında sıfır sıkıntı.