Müşteri yetkilisine bağlanamıyorsun. Onlar ararsa belki. Teknik destek konusunda çok kötüler. Geçecekseniz sırf aknsiz ve taahhütsüz olmasından dolayı geçin. Dİğer türlü bulaşmayın derim. (2 yıldır kullanıyorum.)