Merhabalar,
Mevcut servis sağlayıcım türktelekom 3 gün sonra bitiyor.Türknet ile görüştüm evrak gönderdiler daha geçiş yapmadan adamlara ulaşamamaya başladım.Numaram kayıtlı oldugu için artık direk müşteri hizmetine direk bağlanamıyorum.Destek oluşturup onlar dönecekmiş bana bekle anam bekle.Daha sonrasında farklı bir telefondan aradım bağladındım bu sefer durumu anlattım niye böyle böyle dedim bişi demedi sorularım var dedim yüzüme kapattı bir yere yönlendirdi direk.Birden soğudum suan daha kullanmaya başlamadan.Ne yapsam bilemedim Kullanan arkadaşlar memnunmusunuz herhangi bir problem yaşayan varmı ?Müşteri hizmetleri ile rahatca görüşebiliyormusunuz ?
Bunun dışında farklı firma önerisi olan varsada önerilerinizi alıp inceleyebilirim. Teşekkürler herkese.