Bir düzeltme yada bilgi alayım sizden. Şu an adsl üzerinden başvuru yaptım ve vdsl hızında internet destekleneceği söylendi. (100 mbps kadar) Yani fiber değil, bu yüzden adsl2 diye geçen modemlerde uygun mudur vdsl denen hız için?
Merhaba, hayır uygun değildir. VDSL ve ADSL2+ farklı standartlardır.