Herkese merhaba,

Arkadaşlar evde yetiştirdiğimiz çam ağacımız var, 2 yıldır bakıyoruz. Son 6 aydır ağacın dalları ve yaprakları yeşil renkten kahverengi renge dönmeye başladı. Özellikle dalları bariz şekilde kahverengi oldu. Sulamasını düzenli olarak yapıyoruz. Neden böyle olduğuna daire bir fikrim yok. Bu konuda bilgisi olan var mı? Neden bu hale geldi, ne yapılabilir?