Konu
r10 Android uygulaması var mı?
15-10-2018, 13:59:32
#3
digiklan
ios versiyonda da sadece mesajlaşma var.
forum saldırı almadığı dönemlerde tapatalk üzerinden kullanabilirsiniz.
ama bu aralar saldırı aldığı için o da çalışmıyor.