Sunucu açıkken içinde ki oyun kapanmış doğru anladıysam, sorun oyunda restart olduğunda oyunu yeniden başlatması için betik yazılabilir
Evet sunucu acikken oyuna birden lag girmis ve oyun kapanmis. 30dk sonra farkettim start komutu verdim bu arada oyun restart degil stop olmus ne gibi bir petik yazilabilir server offline olurssa diye