Codeigniter ile kodladığım, yöneticilerin yanında kullanıcının da üye olup yazı paylaşma isteği yollayabildiği bir script var elimde, %98 civarında bitti, düşünürseniz hosta atayım inceleyin
edit: daha önceden forum dışı birine normal lisanslı satıldı