aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kendinizin yazdığı orta düzey bir blog scripti arıyorum.Kendime ait yazılıma kuracağım. Bir nevi satışını yapacağım.
Fazla gelişmiş bir şey istemiyorum.
Komple satış hakkıyla alacağım.

Satan Kişiler

Demo Adresi
Özellikleri
Satış Hakkı Fiyatı
Alt yapısı

Hakkında bilgi vererek pm atmaları ricamızdır.
Düşül bütçeli bir şey arıyorum.Aklımızda bir fiyat yoktur.
Merhaba hocam

asp ile dilerseniz sizin için sıfırdan kodlıyalım orta düzel satış hakkı ile size teslim edelim ne dersiniz.

Saygılarımızla
Yerel Teknoloji