Bu konudan bağımsımz olarak söylüyorum Bekçiler yeni zabıtalar olma yolunda. Zabıtalarında çoğu ortalarda genelkurmay başkanı havalarında geziyorlar. Bekçilerde benzer bir gidişat var
Doğru düzgün bir üslupla işlerini yaptıkları sürece Gbtye bakmalarında bir sakınca yok. İşlerini yapıyorlar sonuçta.