Hocam ben bazen görüyorum bazı insanların üstünü bile arıyorlar, bugün gece okuldan eve dönerken metrobüsden çıktım, istemsizce gözümü kaçırdım

kimliğinizi arkadaşa verebilirmisiniz dedi bende rahat şekilde verdim 5sn sürmeden kimliğimi geri verip iyi akşamlar dilediler. Bazıları kendilerini FBI gibi sanıyor bazıları da işi bu kadar kısa tutuyorlar