Paran iade olur, askerlikle tamamen ilişiğin kesilir.
21 gün eğitime alamayan TSK, 365 gün askerliğe alıp ne yapacak?
ASAL sağlık mevzuatları ne diyorsa, her iki durum içinde geçerlidir.
Hocam, uzun dönem sürecinde kilolardan dolayı senede 1 defa olmak üzere toplamda 3 defa gitmek gerekiyor. Bu süreci yaşarmıyım bunu daha çok merak ediyorum. Yasada boşlukmu var yoksa gittiğimiz şube ve hastanelere mi bağlı bu durum bilemedim. Ayrıca verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.