Şimdi tek bir yerden açıklama olmayınca insanın kafası karışıyor. Benim kilom fazla ve ek olarak gözlerde astigmat şaşılık var, ben bedelliye başvurduğum zaman elverişsiz raporu alırsam ne olacak ?
-Bedelli iptal olup para iadesi gerçekleşir mi ?
-Uzun dönem askerlik mi yapmam gerekecek bundan sonrası muamma galiba , uzun dönem askerlik sürecini yaşayacaksam o zaman bedellinin ne manası kalacak vs vs. bir sorular var aklımda
Paran iade olur, askerlikle tamamen ilişiğin kesilir.
21 gün eğitime alamayan TSK, 365 gün askerliğe alıp ne yapacak?
ASAL sağlık mevzuatları ne diyorsa, her iki durum içinde geçerlidir.