Arkadaşlar herkese selamlar. Sonunda 1 yılın sonunda kendi web sitem üzerinden AdSense'ten onay aldım. Bu sabah maili geldi. Otomatik reklam ayarlarını da aktifleştirdim. Ancak hala reklamları göremiyorum. Benden siteme yapıştırmamı istediği kod zaten <head> etiketi içerisinde var. Özel bir şey mi yapmam gerek? Yoksa aktifleşme gerçekleştikten bir süre sonra mı görüntülemeler başlıyor? Bilenler yardımcı olursa çok mutlu olurum.
Sitem:
mahiryildizhan.com