gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal askerlikte, bulanık görme sorunum nedeniyle 70gün komando eğitimi aldıktan sonra zar zor hastaneye gitmeye ikna ettim komutanlarımı. Birlik içinde bir kaç defa muayene oldum ancak ısrarla hastaneye sevk etmediler. Saçma sapan damlalar, ilaçlar verip geçiştiriyorlardı. Tim dağıtımına 5-10 gün kala birlikteki doktor "neyse git bakalım hastaneye" dedi ve gittim. Muayene olur olmaz, doktor gözlük yazdı komando olamazsın dedi. Gözlüğü aldım ve jandarma olarak devam ettim 12 ay daha...

Buraya kadar ki kısmı benim hikayemdi, ancak ben muayene olurken birşey dikkatimi çekmişti bu sizi ilgilendirebilir. Askerlerden biri muayene oldu ve çürük raporu verdiler. Koşarak telefon kulübesine gidip sevinç gözyaşları içinde ailesiyle 30dk kadar konuştu. Eve geliyorum vs. gibisinden. Bu eleman bizim devreden ancak bizim birlikten değildi.

Kısacası: Gözden çürük raporunu, gözümle gördüm diyebilirim

Aklımda muaf olmak yok ama öyle bir durum varsa zaten doktorlar biliyor illa ki sen sağlamsındır ama bakıyorlar bir eksikliğin var muaf veriyorlar. Kader kısmet bu işler..