Normal askerlikte, bulanık görme sorunum nedeniyle 70gün komando eğitimi aldıktan sonra zar zor hastaneye gitmeye ikna ettim komutanlarımı. Birlik içinde bir kaç defa muayene oldum ancak ısrarla hastaneye sevk etmediler. Saçma sapan damlalar, ilaçlar verip geçiştiriyorlardı. Tim dağıtımına 5-10 gün kala birlikteki doktor "neyse git bakalım hastaneye" dedi ve gittim. Muayene olur olmaz, doktor gözlük yazdı komando olamazsın dedi. Gözlüğü aldım ve jandarma olarak devam ettim 12 ay daha...

Buraya kadar ki kısmı benim hikayemdi, ancak ben muayene olurken birşey dikkatimi çekmişti bu sizi ilgilendirebilir. Askerlerden biri muayene oldu ve çürük raporu verdiler. Koşarak telefon kulübesine gidip sevinç gözyaşları içinde ailesiyle 30dk kadar konuştu. Eve geliyorum vs. gibisinden. Bu eleman bizim devreden ancak bizim birlikten değildi.

Kısacası: Gözden çürük raporunu, gözümle gördüm diyebilirim

İlk muayenelerin bir halta yaradığını düşünmüyorum. Ancak birlik içinde dışarı sevk olarak hastaneye çıktığınızda daha sağlıklı muayene olursunuz.

Eğitmden yırtıyım diye hastayım dedim 2 iğne yazdılar. Tam seviniyordum 2 gün iğne vurunur yatarım diye... Yatırdılar masaya iki iğneyi aynı anda vurdular hem yürüyemedim hemde eğitimden yırtamadım 5dk dinlendirip tekrar eğitime soktular.