Şimdi tek bir yerden açıklama olmayınca insanın kafası karışıyor. Benim kilom fazla ve ek olarak gözlerde astigmat şaşılık var, ben bedelliye başvurduğum zaman elverişsiz raporu alırsam ne olacak ?

-Bedelli iptal olup para iadesi gerçekleşir mi ?
-Uzun dönem askerlik mi yapmam gerekecek bundan sonrası muamma galiba , uzun dönem askerlik sürecini yaşayacaksam o zaman bedellinin ne manası kalacak vs vs. bir sorular var aklımda