arkadaşlar bilen bilmeyen herkes yorum yapmış, işin doğrusunu öncelikle googleye bedelli askerlik destek hattı yazarak çıkan askeriye'ye ait numaradan öğrebilirsiniz. Bunun dışında paranızı yatırdınız ve muayenede muaf raporu aldığınız takdirde, o raporlar birlikte askerlik şubesine paranızı iade istediğinize dair bir dilekçe yazarak verdiğiniz takdirde para iadesini 6 ay içerisinde geri yapıyorlar. Eğer Ağustos ayından önce böyle bir raporunuz varsa o zamanda askere gitmeden askerlik yapıldı veriyorlar. Ücretini alıyorlar tabi.

Prosedür şöyle işliyor, önce aile hekimi muayene oluyorsunuz, Faso bir durum şikayetiniz varsa sizi devlet araştırma hastanesine sevk ediyor. orada heyet raporu dedikleri nöbetçi bir doktor, her hafta değişir bu doktor, küçük bir odada sizi bekliyor, şikayetinize göre muayene bile etmeden tahlil sonuç yaptırıyor bunlarında yapılması sonuç beklenmesi v.s 1 hafta sürüyor. daha sonra sonuçlarını alıp doktora gidiyorsun artık onun bilgisine göre ya muaf yada elverişlidir yazıp gönderiyor sizi, düşük bir ihtimalle bir yıl tecilde verebiliyor.