Hemen çoğunu düzelttim sayenizde "belki de" kelimesi için "de" nin bağlaç olduğunu öğrendim az önce

gece gece bakın sizde beni tribe düşürdünüz şuan

sizde yazarken dahi "de" ayrımı olacak onu düşünüyorum şuan
bu "de, da" olayına biraz detaylıca göz atmanız lazım sanırım hocam.

aslında hiç zor değil. cümle içinde ayrı mı yoksa birleşik mi yazacağınıza karar veremediğiniz "de, da" yerine "bile" kelimesi getirerek bu durumu çözebilirsiniz. "Hemen çoğunu düzelttim sayenizde." değiştirelim: "Hemen çoğunu düzelttim sayeniz bile.". anlamsız cümle oldu. o yüzden "de" hal ekidir ve birleşik olmalıdır. "Gece gece bakın siz *de beni tribe düşürdünüz *şu an." değiştirelim: "Gece gece siz bile beni tribe düşürdünüz şu an." anlam tam olarak karşılamasa bile cümle anlamlı bir cümle oldu. o zaman "de" bağlaçtır ve ayrı yazılır.