Orduda bir tanıdığımın teyzesi yapıyor 2 tane ineği var. Yıllardır sipariş ederim gelir. Her siparişim 5kg olarak veririm ama fiyatı biraz tuzlu... Kilosu 50TL ye alıyorum ama hayatımda bu kadar organik bir lezzet hiç tatmamıştım tereyağında. 3yıldır alırım.
Bunu neden anlattım özellikle istanbulda organikndiye nitelendirilen bir çok yerden özellikle tereyağı aldım ancak uzaktan yakından organiklikle alakası yok. O yüzden sana yakın olabilecek bir köyden ineği olan biriyle anlaş düzenli getirt. Ondan daha organik olarak bulamazsın.