Arkadaşlar benimde yüzümde sağ çekenim yanındaki yanağımda demir 1 liradan biraz büyük girintili ve çıkıntılı renki pembe deri nakli yapıldı. Sakal tıraşı olduğumda yüzümden bağımsız duruyor ve sakal tıraşı olursam düz olmadığı için kesiliyor çok dikkatli kesmem lazım. Bunun askerliğe engeli var mı?
Bilen cevaplarsa ederse sevinirim.