Belinin 1-2 sene sonra yamulacağını bile bile, gönüllü askerlik yapıp, 120 mm havan'ı sabah akşam çevirerek eğitim alanlar vardı bizim zamanımız da....
Askerliğini yapmayana kız verilmez derlerdi...
3-5 sene sonra askerlik yeniden eskisi gibi milli bir görev olacaktır.
Kısaca, durumunuz varsa;
Görevinizi 21 gün bile olsa yapın.
Sorunuza gelecek olursak;
Bu tür sorunlar için daha önceleri ASKERİ HASTANE' ler vardı. Askeri hastaneler, sağlık bakanlığı'na devredildikten sonra, ÇÜRÜK raporu almak daha da kolaylaştı!